Livrare si Plata

Livrarea  Produselor
Produsele comercializate online sunt livrate gratuit, fara nici un cost, folosind serviciile de curierat rapid. Astfel putem livra intr-un timp foarte scurt si in conditii bune produsele comandate, oriunde pe teritoriul Romaniei. In cazul in care produsul dorit nu se afla pe stoc, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefon, pentru a va comunica termenul de livrare corespunzator. Prin Livrare Gratuita a se intelege transportul auto, gratuit pana in fata imobilului.

Termenul de livrare este de 7-10 zile, in functie de localitatea indicata pentru livrare. Ne cerem scuze pentru orice intarziere cauzata de factori externi noua! Livrarea produselor va fi efectua de catre furnizorul de saltele al EKON FAMILY STORE SRL.

Conditii pentru Returnarea Produselor
Puteti returna produsele achizitionate in termen de maxim 14 zile de la data la care va este livrat produsul, doar daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
1. Saltelele, pernele, etc sunt impachetate in ambalajul original, respectiv daca nu au fost dezambalate din folia de plastic care le acopera. Ca urmare, produsele care au fost despachetate din ambalajul original nu pot fi returnate;
2. Saltelele nu prezinta deteriorari, cauzate de manipularea incorecta. Saltelele care prezinta deteriorari nu pot fi returnate;
3. Pentru a putea fi returnata, comanda Dvs. trebuie sa fie insotita la returnare de toate documentele care v-au fost inmanate odata cu produsul: factura, chitanta, certificate de garantie si orice alte documente care v-au fost predate.
4. Daca nu detineti toate aceste documente, nu puteti returna produsul.
5. In cazul in care comanda Dvs. contine saltele facute la comanda, pe dimensiuni specificate de Dvs., aceasta nu poate fi returnata.

Suntem obligati sa va rambursam contravaloarea comenzii Dvs., in cazul in care toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, in termen de maxim 30 de zile de la returnarea produselor de catre Dvs.

Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate exclusiv de catre client. Clientul are obligatia de a returna produsele la aceeasi adresa de unde i-au fost livrate produsele.

Adresa este mentionata pe foaia de ramburs sau in interiorul coletului primit. Produsele returnate la o alta adresa nu vor fi ridicate.
Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client.